HostGator.com » Support Portal

Yeni bir siparişte neden onay yapmak zorundayım?

HostGator olarak, yeni hesapları en iyi şekilde değerlendirmekte ve yüksek riskli siparişleri belirlemekteyiz. Lütfen onaylama esnasında sorulan soruların size özgü sorulduğunu düşünmeyiniz, durumu kişisel olarak algılamayınız. Tamamen rast gele seçilen yeni hesap sahiplerine, bu sorular yöneltilmektedir.

If you are serious about hosting with HostGator.com, then please verify your account so we can proceed to activate it.

Yeni hesabımı nasıl onaylayabilirim?
Hesabınızın kurulum işlerimleri için, bizi aramanız gereklidir.
Ücretsiz Erişim Numaramız (ABD içinden): 1-866-96-GATOR (866-964-2867) dahili 1010
Uluslararası Erişim : 00-1-713-574-5287 dahili 1010

Eğer bizi arama imkanınız yoksa, bize onay@hostgator.com.tr eposta adresinden taranmış fotoğraflı kimliğiniz, pasaportunuz veya sürücü ehliyetinizden birini gönderebilirsiniz. Fotoğraflı kimliğinize ek olarak, lütfen alışveriş esnasında kullandığınız kredi kartınızın taramasını gönderiniz. (Alışverişte eğer kredi kartı kullandıysanız). Kredi kartınızın numaralarının son 4 rakamı, son kullanma tarihi, isim ve soyad kısmı dışında tüm bölgelerini sansürleyebilirsiniz.

HostGator hesabınızın mümkün olan en kısa sürede aktif olabilmesi için bize gerekli evrakları en kısa sürede iletiniz. Lütfen HostGatorun 7 gün 24 saat çalıştığını unutmayınız. Çekinmeden bizim ile iletişim kurabilirsiniz. HostGator olarak bu süreçte meydana gelebilecek olan rahtsızlıktan dolayı özür dileriz.

Neden tekrar ödeme yapmalıyım?

HostGator olarak 48 saat içinde, onaylama işlemi yapılmayan tüm hesaplara yapılan ödemeleri iade etmekteyiz. HostGator mümkün olduğunca yanlışlık veya hata nedeni ile yapılan ödemeleri hesabımızda tutmak istememekteyiz.

Böyle Bir Uygulamayı Kabul Etmiyorum! Lütfen endişelenmeyin, ödeme yapmama seçeneğini kullanabilir ve hesabınızı aktifleştirmemeyi tercih edebilirsiniz. Bu durumda, ilk ödemeniz otomatik olarak iade edilecektir. Eğer daha sonra ödeme yapmak isterseniz, hesabınızı memnuniyetle etkinleştirebilir ve ödeme döngünüzü o andan itibaren başlatabiliriz.


Article Comments

Yele Balogun
Good. I am impressed.

Opeoluwa Edunjobi
Am impressed with your activation, you guys are good and courteous.

napoleon victoria
thanks

faiz sufi
when i want to buy new domain,why do i need to verify my banking info,secondly even i had bought a hosting/domain from hostgator before?

HostGator
Currently, the domain registrations are separate from your HostGator billing account.

In the new GatorBill system, we will make it easier.

eugen
I am interested, this verification is applyed to everyone, or is it random? Or is it applyed only for certain countries? And somebody please explain how could I make a virtual screenshot of my physical plastic visa magnetic card?

HostGator
We apply this screening to all new customers when there is a discrepancy in the sign up information. Existing customers are not subjected to this screening.

Please use a digital camera, even the one built into your cellular phone.

Salmon
I just received a mail to required my verification. I was initially furious until I grew up and realized it was for my own safety. Well done guys. Wish there was another way to do this quicker but for now... Well done.


Your comments help us keep the knowledge base updated. This is not a medium for support. If you have questions or need help, please contact us via email, phone or live chat for fast assistance.

Post Comment